Friday, September 18, 2009

check this out...testimoni from Puan Nuratul Salmah..

On Fri, 9/18/09, nuratul salamah <nuratulsalamah@yahoo.com> wrote:

> From: nuratul salamah <nuratulsalamah@yahoo.com>
> Subject: produk skincare ronasutra
> To: info@miliyaventures.com
> Cc: nuratulsalamah@yahoo.com
> Date: Friday, September 18, 2009, 8:43 PM
> Untuk perhatian Encik Norman..
>
> Saya, pn.Nuratul Salamah Dari Kedah telah menghubungi tuan
> hari ini berkenaan dengan produk skincare ronasutra. Saya
> baru menggunakan bedak Ronasutra. Saya sukakannya kerana
> pertama dia suci dan bersih. Muka rasa rasa ringan tak
> seperti bedak lain macam tepung melekat di muka. Justeru,
> saya berharap rangkaian produk seperti cleanser dan
> moisturiser dia dapat di launch segera supaya saya dan ramai
> pengguna di luar sana dapat guna satu set tanpa was-was.
> Seperti kata pepatah Islam, " Perkara yang baik perlu
> disegerakan".
>
> Saya juga seperti pengguna lain tidak suka
> campur-campur produk. Lagipun, produk ronasutra ni nampak
> ringkas dan mudah. Ini memudahkan kami yang bekerja dan tak
> ada masa banyak bersolek di depan cermin.
>
Boleh tak tuan cerita sedikit sebanyak tentang daripada asal produk ni dan bagaimana tercetus idea nak bawa masuk produk ni ke Malaysia? Apa kegunaan dan kebaikan pencucinya dan lain-lain berkaitan dengan produk ini. Terima Kasih...