Sunday, March 25, 2012

RONASUTRA!ada tak sapa2 yang pakai ronasutra?

masa kenduri nona hari tu, nampak nisa pakai ronasutra ni…ingatkan bedak apa lah agaknya ya…nisa ni pulak suka pakai barang branded.tapi saya tak pernah dengar pulak pasal ronasutra ni.wah tertinggal train ni…hehe

tiba2, nampak kak eynda like RONASUTRA page dekat Facebook..wah,lagilah eager nak tau..kak eynda ni dah ibarat icon hidup saya.apa yang dia buat, mesti rasa best je..hehe..

semalam, terbaca iklan ronasutra ni dalam majalah Mingguan Wanita. tengok dia punya benefit banyak gak..dan sebenarnya saya lagi percaya testimoni dari orang yang saya kenal berbanding testimoni dalam iklan/majalah..huhu

dan tiba2 lagi, iklan ronasutra kuar dekat TV3…hah,lagilah semangat nak tau best ke tak produk ni..hehe..nak tahu benefit dia, sat saya buat air kopi, makan pasta ya…


travel blog@suhaili saris