SAYANGI KULIT WAJAH ANDA

TIDAK ADA KESAN PERUBAHAN PUTIH, LICIN BAK TELUR DIKUPAS DALAM MASA SEBULAN, SEMINGGU APATAH LAGI TIGA HARI!!




Rangkaian set penjagaan wajah ini BUKAN produk pemutih. Jika anda mencari set penjagaan untuk memutihkan wajah, licin bak telur dikupas tak sampai beberapa bulan ini bukanlah produknya. 



Produk ini dihasilkan untuk menyelesaikan masalah kulit wajah sensitif dan sukar mendapatkan set penjagaan . Membawa anda kepada gaya penjagaan yang lebih selamat, praktikal dan lebih semulajadi.

Rangkaian penjagaan ini memfokuskan untuk seimbangkan pH kulit, memberi lembapan secukupnya, memberi perlindungan dan membaik pulih kerosakan dengan lembut tanpa mengasari kulit wajah yang telah sedia rapuh'.
Sekaligus memberi kulit wajah anda peluang kedua secara beransur-ansur dan yang paling mustahak, selamat. Tidak ada langsung istilah healing crisis! .

Hasil tinjauan kami 90% pengguna memberitahu ianya sangat serasi. Dengan bimbingan nasihat yang berpanjangan dan telus kesemuanya menyatakan rasa berpuas hati.
Tidak kisah berapa usia anda, jika anda mahu GO NATURAL setiap hari inilah pilihan yang tepat.

INFO
----------
Kulit wajah mereka yang berumur 25 tahun ke atas sudah semakin kekurangan collagen. Sedangkan collagen adalah bahan yang amat diperlukan oleh kulit untuk terus sihat dan cantik. Rangkaian set penjagaan hydra ini, mengandungi bukan saja collagen malah bahan yang bersifat anti radang, antioksidan dan sekaligus bermanfaat sebagai anti penuaan.
Hentikan kegusaran dan boleh komen DM untuk info serta langganan dengan lebih mudah.