CINTA



Cinta merupakan satu ukuran asas pengalaman manusia yang memberikan antaranya , tarikan, perasaan kasih sayang , kemesraan , keserasian antara dua individu , rela berkorban untuk orang yang dicintai , perasaan tertarik dan hubungan kepada alam , benda hidup ataupun makhluk lain . Ia dapat dizahirkan melalui emosi , pemikiran , persepsi dan perbuatan . 
Cinta abadi pula adalah rasa cinta yang tidak punya syarat atau batas . Tidak ada had masa . Ianya tidak berkurangan dan kekal dirasai meskipun salah satunya tidak dapat dilihat atau disentuh . Seperti cinta kepada Tuhan yang Esa atau cinta kepada orang yang telah tiada .
Cinta abadi yang mulia adalah penyerahan jiwa tanpa paksaan dan tidak mengharapkan balasan .
Cinta abadi juga harus wujud kepada diri sendiri . Cinta dan sayangilah diri tanpa syarat , tanpa batas , tanpa berkurangan dan tanpa mengharapkan balasan . Cintai diri menjadikan kita lebih berhidup dengan sebaiknya dan menghargai apa saja yang kita miliki . Cintai diri kita dulu sebelum kita mencintai yang lain kerana cinta itu membina kebaikan dan percaya diri bukan sebaliknya . Itulah keseimbangan dan kecintaan yang sebenar .
Cinta abadi adalah cinta yang infiniti ...
.
NADASUTRA SKINCARE
Cinta abadi kulit wajahmu