YEAYYY...BACK BY POPULAR DEMAND




Bukan saja saja repeat beri freegift lip balm ni . Back by popular demand ! Rata-rata pengguna memang teruja sebab lip balm ini bukan hanya hebat pada jenamanya .

Ia melembapkan sekitar tepi bibir dan seluruh bibir kering anda dengan bombastic ! Boleh pakai masa tidur ? Tentu boleh ! Siapa yang dah rasa tu tau kan betapa nikmat dan heavennya feeling dia . Bibir rasa sehalus dan segebu baldu .
.
Untuk kesan yang lebih maksimum sebelum oles lip balm ni pastikan bibir anda bersih . Kalau lepas makan , basuh sedikit bibir dan lapkan kering dengan tisu sehingga bersih . Pastikan bibir anda bebas dari sisa kari ayam dan sambal belacan yang anda santap tadi sebelum mengoles semula lip balm . Ia memastikan lip balm anda bersih dari pencemaran bakteria dan melekap dengan lebih baik . Harus diingat , selain jari kawasan mulut kita adalah tempat yang paling banyak bakteria !!! Yup !! Berkongsi lip balm atau lipstick ?? No no no no !!!
.
Fyi , perbuatan mencolek lip balm atau lipstick dengan jari yang belum dicuci membawa bakteria jari kepada lip balm kemudian gosok pula lip balm ke pipi (sebagai blusher) membawa bakteria dari lip balm ke kulit wajah !!!