KAMU TANYA MAK BEE JAWAB - REMOVER DAN EXFOLIATOR.



Sis adakah saya perlu tambahkan remover dan exfoliator dalam daily routine saya sekiranya saya mengamalkan produk ini ?
JAWAPAN
Sebelum sis beri jawapan , suka untuk sis jelaskan akan kepentingan mempelajari daily routine yang tepat berdasarkan keadaan atau keperluan semasa kulit wajah anda . Jika kulit wajah baru saja mengalami breakout , telah breakout dalam tempoh yang lama atau bermasalah tertentu daily routine pastinya berbeza-beza .
Disebabkan itu pengguna digalakkan untuk berterus-terang dengan Beauty Advisor apabila ditanyakan beberapa soalan lazim . Jadi jawapannya perlu dan mungkin juga TIDAK .
REMOVER
Double cleansing setiap hari adalah paling mustahak kerana proses membersihkan kulit wajah itu sendiri adalah step pertama/wajib dalam penjagaan kesihatan kulit wajah . Semestinya bagi kebanyakan pengguna , remover yang bersesuaian perlu ada sama ada mengamalkan produk ini mahupun produk lain .
EXFOLIATOR
Untuk penambahan exfoliator dalam daily routine pengguna akan diberi info dan step yang bersesuaian oleh Beauty Advisor . Exfoliator/penyental/scrub kulit wajah MUSTAHAK atau TIDAK bergantung kepada keadaan SEMASA kulit wajah anda . Dapatkan sebanyak mungkin info agar anda lebih memahami apa yang BOLEH dan TIDAK boleh/tidak sesuai dilakukan dalam daily routine anda .
Istimewanya di sini , kami bukan hanya memberi guidelines penggunaan produk kami semata-mata . Kami juga memberi pengguna guidelines secara umum untuk produk-produk yang lain . Matlamat kami agar pengguna mampu menjaga kulit wajah mereka sendiri dengan lebih profesional !
NADASUTRA SKINCARE
Penjagaan dengan ilmu
.