SOLEKAN BERCAPUK KERANA MUKA BERMINYAK ?



Memang benci bila kulit berminyak sedangkan sebenarnya ia mempunyai kebaikan tersendiri pada kecantikan kulit.

Walaupun ia menganggu solekan tapi ia menjaga dan memperbaiki kulit tanpa kita sedari.

Asalkan ia cukup lembapan bebas dari dehidrasi, bersih dan mendapat perlindungan ia pasti kelihatan berseri-seri. .

Nampak lebih awet muda dari individu kulit kering. Tanda penuaan kulit lebih lambat kerana minyak pada muka melindungi kulit dari faktor pencemaran, sinaran UV dan pelbagai lagi faktor menyebabkan kulit stress. .

Tidak perlu risau tentang sinaran UV kerana minyak dari muka anda meningkatkan lagi formula krim sunscreen. Jika orang lain terpaksa tambah krim tapi anda tak asalkan pilih krim yang ringan supaya pori-pori tidak tersumbat.

Cuba lihat glowingnya ketika anda memakai Perfect Hydra Beauty Cream SPF 35.
Tak perlu berhabis wang ringgit untuk highlighter, cukup yang semulajadi.

Kedutan halus dan jerawat terjadi akibat masalah kulit kemerahan atau keradangan. Tapi si kulit berminyak lebih cepat pulih dan kurang mengalaminya.

Namun jangan terlalu kerap mencuci muka dengan skrub, untuk hasil terbaik gunakan pencuci muka yang lembut mild and gentle seperti Perfect Hydra Soothing Cleansing Gel. .

Bila anda bersenam, muka terasa lebih panas dan banyak mengeluarkan minyak. Sebetulnya ia keluar untuk mengembalikan kelembapan kulit yang hilang akibat berpeluh. Seimbangkannya dengan Perfect Hydra Magic Essence.

Janganlah membenci skin sendiri yang berminyak kerana anda tidak tahu cara menanganinya. Serahkan kepada penjagaan HYDRA dan sayangi kulit wajahmu dengan lebih lagi. Di setiap kekurangan, ada kelebihan dan anda hanya perlukan sedikit sentuhan ajaib seperti Perfect Hydra Calming Moisturizing Gel.

#nadasutra #nadasutraskincare #labtest#kkmapproved