LINDUNGI KULIT KITA



Kulit perlukan PERLINDUNGAN daripada sinar UV, kotoran dan pencemaran persekitaran. Pengunaan krim tabir suria akan melindungi kulit daripada TERBAKAR akibat sinar UVB dan menghalang penuaan akibat sinar UVA.

Penuaan kulit akibat UVA ialah kulit berjeragat, ada garisan halus dan menjadi kusam serta kasar.

Penggunaan bedak asas pula bukan hanya berfungsi sebagai asas solekan dan menjadikan kulitnampak sekata saja. Malah, ia juga berfungsi sebagai lapisan untuk menghalang habuk dan kotoran daripada terus melekat pada kulit. Selain penjagaan wajah yang asas, anda perlu bijak memilih alat solek yang sesuai dengan kulit selain mempunyai ciri-ciri yang baik.

Ciri-ciri yang baik, ia mesti berasaskan mineral dan bahan semula jadi. Bahan yang begini lebih ringan dan selesa dipakai walaupun untuk jangka masa yang panjang.

Ia tidak menutup liang pori sekali gus menjadikan kulit wajah boleh bernafas dan tidak mengakibatkan liang pori tersumbat. Sebab itulah kena cuba Perfect Hydra Premium Set . Gandingan pencuci yang menyegarkan , essence yang melembutkan , calming gel yang menegangkan serta krim spf 35 yang menepati CIRI-CIRI YANG BAIK SEPERTI DI ATAS .

#nadasutra #skincare #labtest