TAHUKAH ANDA



Ada setengah produk muka memang nampak perubahan yang ketara bila digunakan, ada yang tidak sampai seminggu sudah jauh berbeza. Pelik! Cepat sangat perubahan. Jangan sebab nak cantik, muka putih, anda main beli saja. Ambil tahu bahan kandungan produk kecantikan kulit.

UREA 
1. MIDAZOLIDINYL UREA 
2. DIAZOLIDINYL UREA

Ini adalah kandungan yang paling umum digunakan untuk bahan pengawet selepas paraben . Bahan utamanya adalah formaldehid yang dikenali untuk mengawetkan mayat dan sangat berbahaya bagi kesihatan manusia. Boleh menyebabkan radang kulit, luka bakar, keradangan dan pengeluaran air mata.

PARABEN
1. METHYL PARABEN
2. PROPYL PARABEN
3. BUTYL PARABEN
4. ETHYL PARABEN

Digunakan sebagai penghambat pertumbuhan bakteria dan untuk melanjutkan had masa luput produk. Walaupun diketahui beracun, namun kandungan ini masih banyak digunakan. Kesan yang mungkin berlaku adalah timbul banyak reaksi alahan dan ruam kulit.

NADASUTRA SKINCARE bukan produk pemutih atau menjanjikan hasil licin segera! Ini adalah produk penjagaan harian kulit wajah yang natural ðŸŒ¿lembut dan selamat pada kulit. Katakan TIDAK kepada kimia berat dan beracun.

#nadasutra #skincare #noharshchemicals#nodangerouschemicals #labtest #kkmapproved#hydrating #rejuvenating #firming #tightening#calming #soothing #phbalanced