TIPS UNTUK MEREKA YANG PUTUS CINTA @ FRUST MENONGGENG



Apa yang perlu saya buat tatkala menghadapi kekecewaan akibat putus cinta ?
.
PANDANGAN
Luahkanlah isi hati anda kepada ibu bapa , sahabat serta mereka yang matang . Mereka dapat membantu dengan memberi pandangan yang jujur tentang situasi anda . Sekurang-kurangnya anda berasa lebih lega . Carilah ketenangan dan pergilah di mana saja yang mendamaikan . Berehat sebentar 
" Selama berbulan-bulan, saya mengasingkan diri . Saya tidak beritahu sesiapa pun tentang perasaan saya. Tetapi , sahabat dapat membantu mengubati luka dalam hati . Apabila saya mula meluahkan perasaan saya, barulah saya berasa lega dan dapat mengumpul semangat saya semula " - Serafina
Langkah pertama adalah langkah yang paling mustahak . Penerimaan terhadap situasi . Jangan menyalahkan diri atau membebankan lagi perasaan dengan rasa yang negatif . Dalam hidup ini kebanyakan perkara berada di luar kawalan kita . Luahkan dan hadapi kekecewaan tanpa menyiksa diri sendiri .
Belajarlah dari kesilapan . Sayangi diri sendiri dengan lebih lagi . Segalanya akan berlalu seiring dengan waktu .
NADASUTRA SKINCARE
Love yourself . Love your skin
Keep Believing
Be Beautiful
Be You