BUKAN MEDICATED TAPI ....



Ini adalah set penjagaan wajah yang lembut tidak mengasari kulit wajah atau bahasa mudahnya mild and gentle sesuai untuk kebanyakkan jenis kulit.

Ianya adalah Nadasutra Perfect Hydra Premium Set yang membantu dalam mengimbangi pH kulit wajah dan meredakan gejala akibat penggunaan produk beracun dan alahan terhadap produk yang mengandungi harsh chemicals atau kimia keras / menghakis permukaan dan lembapan kulit.

Namun skin care ini bukanlah medicated atau pun ubatan. Ini hanyalah rangkaian penjagaan harian wajah yang telah disahkan selamat , bebas dari kimia berat dan beracun serta tidak merbahaya sama sekali. Bukan saja selamat untuk kegunaan harian malah ibu yang mengandung pun boleh mengamalkan penggunaannya tanpa ragu-ragu.
.
Kepada Muslimin dan Muslimah yang ingin berwudhu 5x sehari , anda bebas mencuci dan melembapkan semula wajah berkali-kali setiap hari tanpa bimbang terjadinya kekeringan atau pengelupasan.

Ini adalah satu kelebihan produk yang mengandungi bahan HA - Hyaluronic Acid sebagai based ingredientsnya. Selain HA produk ini juga mengandungi banyak kebaikan daripada portulaca oleracea extract , algae extract , glycerin , niacinamide yang rata-rata berfungsi untuk meredakan - calming = anti radang

Oh ada lagi , bahan-bahan yang berfungsi sebagai antioksidan malah anti penuaan !

#noharshchemicals #nodangerouschamicals
Anti-aging. Anti-inflammatory. Antioxidants
#antipenuaan #antiradang #antioksidan
#hydrating #rejuvenating #firming #tightening#calming #soothing #pHbalanced #labtest